Berova: GKK çalışanlarının mesaisinde hak kaybı ya da ek yük söz konusu değil

Berova: GKK çalışanlarının mesaisinde hak kaybı ya da ek yük söz konusu değil
  • Manşet
  • 3 Haziran 2026 10:38
  • A+
    A-
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Maliye Bakanı Özdemir Berova, Cumhuriyet Meclisi Genel Kurulu’nda Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı (GKK) bünyesinde görev yapan sivil çalışanların çalışma düzenine ilişkin gündeme getirilen iddialarla ilgili açıklama yaptı.

Bakan Berova’nın açıklaması şöyle:

“Dün Cumhuriyet Meclisi Genel Kurulu’nda Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı bünyesinde görev yapan sivil çalışanlarımızın çalışma düzenine ilişkin gündeme getirilen iddialar üzerine kamuoyunu doğru bilgilendirme ihtiyacı doğmuştur.

REKLAM ALANI

Yapılan incelemeler ve ilgili makamlarla gerçekleştirilen değerlendirmeler sonucunda, kamuoyunda ifade edildiğinin aksine çalışma saatlerinde haftalık toplam süreyi artıran veya çalışanlara ilave bir yük getiren bir uygulamanın söz konusu olmadığı anlaşılmıştır.

Düzenlemenin, özellikle yaz aylarında etkisini artıran sıcak hava koşulları dikkate alınarak öğle arası dinlenme süresinin yeniden planlanmasına yönelik idari bir uygulama olduğu tarafımıza aktarılmıştır. Bu kapsamda haftalık çalışma süresinin mevcut yasal sınırlar içerisinde kaldığı ve çalışanlarımız açısından herhangi bir hak kaybı oluşturmadığı ilgili makamlarca teyit edilmiştir.

Demokratik sistemlerde muhalefetin denetim görevi son derece değerlidir. Ancak Meclis kürsüsünden yapılan açıklamaların eksiksiz bilgiye ve doğrulanmış verilere dayanması da aynı derecede önem taşımaktadır. Özellikle devletimizin en saygın kurumlarından biri olan Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı hakkında yapılan değerlendirmelerde, kamuoyunda yanlış algı oluşturabilecek ifadeler kullanılmamasına özen gösterilmelidir.”

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ